Victor Hugo. No A La Pena De Mort. PDF

Viamistica.es Victor Hugo. No A La Pena De Mort. Image

Contingut Des de la seva infància, Victor Hugo estava obsessionat per les execucions públiques, estava indignat per la pena capital. Per a ell, ningú tenia el dret o la facultat de prendre la vida d'un altre home, sigui quin sigui el delicte comès. Des de la seva novel•la L'últim dia d'un condemnat a la lluita per salvar l'assassí Tapner, aquesta obra recorre la vida de l'home i escriptor, que va declarar la "guerra a la guillotina".

INFORMACIÓN

TAMAÑO DEL ARCHIVO
4,81 MB
ISBN
9788499321547
AUTOR(A)
Murielle Szac
FECHA
2010
NOMBRE DEL ARCHIVO
Victor Hugo. No A La Pena De Mort..pdf

Cuida los árboles y descarga el libro de Victor Hugo. No A La Pena De Mort. en formato electrónico. En viamistica.es encontrará el libro de Victor Hugo. No A La Pena De Mort. en formato PDF, así como otros buenos libros. ¡Lee Victor Hugo. No A La Pena De Mort. en tu teléfono, tableta o navegador!

DESCARGAR
LEER EN LINEA
Victor hugo. No a la pena de mort (Tapa blanda) · Libros ...

Victor Hugo nació el 26 de febrero de 1802, hijo del general del Imperio Joseph Léopold Sigisbert Hugo (1773‑1828) —nombrado conde, según la tradición familiar, por José I Bonaparte,— jefe de batallón destinado en la guarnición de Doubs en el momento del nacimiento de su hijo, y de Sophie Trébuchet (1772‑1821), una dama muy desenvuelta e independiente de origen bretón.

Victor Hugo: ¿Por qué escribió el mensaje más corto de la ...

A partir del cas verídic de Claude Gueux, un obrer tancat per robatori a la presó francesa de Clairvaux, Victor Hugo ataca obertament el cor de la justícia social, tot descrivint-nos els mecanismes d'una brutalitat que sols sap respondre a la misèria amb la presó i la pena de mort.

LIBROS RELACIONADOS