La Mirada Encantada PDF

Viamistica.es La Mirada Encantada Image

«L’espai en l’obra literària de Dolors Sistac té una influència preponderant. Tírvia és i ha estat el seu refugi estival d’ençà d’un grapat d’anys. Des d’aquest racó del Pirineu ha exercit una mena de magisteri: escriure, llegir, conversar...» «Destaquem d’aquest volum l’aplec epistolar adreçat a Clara, que esdevé la seva confident, que recull amb senzillesa i amor la joia i la sofrença que brollen incontrolades del cor de la nostra protagonista.» (Concepció Canut, A manera d’introducció). «Aquestes proses són un detall de vida, constitueixen la mirada d’una dona plena de sagesse que deixa passar el temps, que gaudeix amb les petites coses, que estima, que viu la seva llengua, la literatura, el seu país...» (Àngels Santa, a l’Epíleg)

INFORMACIÓN

TAMAÑO DEL ARCHIVO
7,10 MB
ISBN
9788497792561
AUTOR(A)
Dolors Sistac
FECHA
2011
NOMBRE DEL ARCHIVO
La Mirada Encantada.pdf

Descubre el libro de La Mirada Encantada con viamistica.es. Lea el PDF de La Mirada Encantada en su navegador de forma gratuita. Regístrate y descarga La Mirada Encantada y otros libros de Dolors Sistac.

DESCARGAR
LEER EN LINEA
La imagen encantada. El desamparo de la mirada en la ...

Os contamos qué ver y qué hacer por la Sierra de Cuenca y la Ciudad Encantada, para que organices tu viaje. Novedades [ 23 abril, 2020 ] ... Cuantas veces imaginasteis que esas rocas de formas tan singulares, cuando cayera la noche cobrarían vida, lejos de la mirada de los humanos que las habían recorrido durante el día.

La otra mirada - T2 - Capítulo 19: "Tengo un sueño" - RTVE.es

1.- Si ella me mira sonriendo es que quiere atraer mi atención … Cual es el significado de las miradas de amor entre un hombre y una mujer. Cuando una chica te mira y sonríe de forma espontanea es porque le gustas y quiere establecer una conexión contigo.

LIBROS RELACIONADOS