Aquest llibre pretén mostrar la singular i gegantina figura que va ser mossèn Pere Oliveras Lapostolet (Barcelona 1923-2007). Al barri de Sants, en la dècada dels cinquanta ja va posar en marxa la Llar de Maria, on s’acollia i es procurava aixecar les persones necessitades (sense recursos, drogoaddictes, presos...). També va contribuir decisivament a introduir la Joventut Obrera Cristiana (JOC) i els Cursets de Cristiandat a Barcelona. Sempre va tenir a l’horitzó la viva comunitat cristiana, amb una autèntica passió per fer arribar la fe als que n’estaven més allunyats.
El libro Mossen Pere: Aprozimacio A La Seva Figura en formato PDF. El libro Mossen Pere: Aprozimacio A La Seva Figura en formato MOBI. El libro Mossen Pere: Aprozimacio A La Seva Figura en formato ePUB. El libro fue escrito en 2004 por el autor M. Montserrat Vime Bacardi. Disfruta leyendo con el sitio web viamistica.es.
La seva figura sempre serà recordada pels professionals de la Xarxa Sanitària i Social de Santa Tecla per la seva humanitat, empatia, altruisme i intel·ligència, virtuts que sempre va posar al servei de les persones, tot predicant amb l'exemple els valors fundacionals d'una de les institucions sanitàries més antigues de Catalunya.
El passat 5 de juny, l'Aula Magna de l'IEI, va acollir un homenatge a Mn. Josep Martí Cristòfol, tiet, mossèn, doctor, culé, senzill, íntegre, coherent, il·luminador, honest, poeta, devot, amic, entranyable. I així tot un seguit de qualificatius que ens mostren la seva personalitat, única i irrepetible d'aquest sacerdot que ens va deixar fa uns mesos.